Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

SasuSaku O iubire aparuta dupa mult timp

#1
[/align][/size][/b][/font][/color]Disclamer: Nu detin niciun personaj din animeul naruto( inafara de ale care le voi crea) si no voi face profit de pe uma accestora

Capitolul-1

Era, o dimineata frumoasa in Konoha razele soarelui bateau catre o fata denuma 16-ani avea parul roz asemenor florilor de ciresi avea ochi ca cel mai pretios smarald ea statea si privea pe ferestra si se gandea la Sasuke un baiat cu parul negru s ochi la fel.Rolazia se uita pe fereastra trista aceel baiat plecase din oras sperand sa fie mai puternic si pentru asi ucide fratele pe nume Itachi Uchiha care ea distrus familia
-Lord Orochimaru cum credeti co sa vindecati mainile o Kabuto Kabuto tu nu sti ca sunt medici in sat disponibili dar lord Orochimaru Tsunade nu doreste sa va vindece bratele cine a zis ceva de Tsunade ii dadu o poza spune o cunosti Kabuto este unul dintre medici satului Frunza
-Nu se poate sa fie ea
Orochimaru: Kabuto informatori mei au spus ca Tsunade a antrenatu si acum are puterile si toate abilitatile accesteia
Sasuke era acolo Orochimaru ii dadu poza lui Sasuke si apoi zambind malefic o cunosti?
Sasuke: Nu se poate este Sakura
Orochimaru: Dupace im va vindeca bratele o so ucid apoi razand
Sasuke la auzul vesti inima ise strapunse in mii si mii de bucatele
Orochimaru. Sasuke vreau sa aduci si sa mi-o aduci ai inteles?
Sasuke: D...d....da orochimaru
Accesta plecase dar nu dupa Sakura dorea sa fie singur
Sasuke se gandea:
Dece Sakura cand mi-a marturisit dragostea ei eu nu am avut curaju sa ii marturisesc acceleai sentimente.Doamna Tsunade se plimba prin sat cand il zari de pe un munte cu telescopu pe Kabuto atunci sia dat, seama ce cauta
In timp ce Sakura si Naruto se atrenau doamna Tsunade ii chema.
-Naruto: Da ce sa intamplat bunica Tsunade ce sa intamplat?
Tsunade: Ti-am zis sa nu mai im zici asa!!! spunand ea nervoasa