Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Ninja LoVe

#1
Capitolul 1 . Sa facem cunostinta .

Sakura :

Ma plimb pe strazile linistite ale Konohai , gandindu - ma la clipele frumoase pertecute cu el , oare de ce a plecat ? Ce intrebare , a plecat pentru razbunare , sa sa-si ucida fratele ce i-a asasinat clanul . L - am iubit atat de mult , dar lui nici nu -ia pasat , m-a lasat plangand pe acea banca la iesirea din sat . Inca il mai iubesc ,si as da orice ca el sa se intoarca , a-si da orice ca sa am din nou acele clipe mununte petrecute cu el .Mereu trebuie sa pretuiesti ceea ce ai . Probabil acum va intrebati cine sunt , sunt Sakura Haruno , am saptispe ani si sunt cel mai bun medical ninja din sat , fiind antrenata de Tsunade , Hokagele satului nostu , Satul Frunza .Multi zic ca as putea fi chiar mai buna ca ea . Ii cunosc fiercate tehnica , si medical ninja . Ahh cate amintiri imi trezeste acest sat , amintiri frumoase dar si amintiri rele , amintiri pe care nu le voi uita niciodata , amintiri care acum nu mai pot fi intoarse pentru ca el a plecat . Si-a tradat satul , a omaorat oameni si a ajuns de partea raului , doar pentru razbunare . A fost in stare sa-si dea si sufletul , pentru o farama de putere . A plecat din sat aruncand totul in urma , casa , amintirile , prietenii , totul . El , cel pe care l-am iubit si pe care inca il iubesc , Sasuke Uchiha , mostenitorul clanului Uchiha , si un ninja fugar , ce si-a tradat satul si prietenii . Lasand asta la o parte , sa trecem putin la ceea ce fac eu acum . Ma plimb pe strazi ,destinatia mea fiind locul de antrenament , unde veneam de fiecare data cand simteam nevoia de liniste.