Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Salutari tuturor

#1
Buna 4

Ma numesc Andreea Stancu si sunt din Bucuresti.
Am 20 ani si sunt studenta la Automatica, Politehnica.
Sunt noua pe acest forum, desi am mai frecventat alte forumuri pe aceiasi tema.
Anime-urile au inceput sa ma intereseze pe la sfarsitul clase a 11-a (exceptand perioada de Sailor Moon din copilarie 10 ), cand intamplator am dat peste un AMV pe melodia The Power Of Love de la Celine Dion. Era vorba de anime-ul Sailor Moon. Mi-am amintit cat de mult imi placea acest anime in copilarie si mi s-a facut dor de el. Am inceput sa caut episoade si in scurt timp am intrat in lumea anime si manga. Spun si manga deoarece a fost concomitent. Fiind foarte interesata de ceva nou, am cautat si manga Sailor Moon si am fost uimita cat de diferita era povestea si grafica.
In momentul de fata pot spune ca prefer manga unui anime, insa uneori, pentru relaxare, e mai usor sa vizionez un anime.
Deocamdata nu detin nici un volum manga adevarat (desi cred ca o sa-mi fac un cadou de Craciun 10).
Manga-ul meu preferat este Angel Sanctuary (mentionez ca ador aproape tot ce e scris de kaori Yuki).
Mi-a mai placut: Fruits Basket, DNAngel, Death Note (nu am avzut anime-ul inca), AirGear, Inuyasha (numai anime), Ouran High (again numai anime), am vazut ceva din Nana, Chobits (anime for now). Sigur mai sunt insa nu-mi vin in minte.
In momentul de fata am inceput xxxHolic de la CLAMP, insa ma gandesc sa il las pana imi cumpar primul volum ( mi-ar place sa-l citesc "in premiera").

Altceva ce sa va mai zic? (si asa thread-ul este kilometric): mai si desenez din cand in cand (voi posta ceva desene), am incercat si origami. Ca hobbyuri: calculatoarele, webdesign, fotografie, drumetiile montane, sport (batminton, jogging, role, basket).

Anything else, just ask 3

#2
Bun venit pe aici Andreea ! ^ ^
Observ ca vizionarea anime-urilor este marea ta pasiune (I'm a Death Note & Inuyasha fan too) .