Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Hello people, humans, animals, aliens etc

#1
In primul rand, salutare si ma bucur sa va cunosc.
Fiind familiarizata cu forumurile (da, am mai fost pe nenumarate, dar cu alt username), sa incepem cu respectarea regulilor.
Am o fire vesela, rareori se intampla sa fiu cu adevarat suparat, sunt majora, studenta in anul 2 si principala mea ocupatie este facultatea (nu ca as fi tocilara, dar promovarea anului presupune "invata cat poti pentru 10 si spera la 5"). Totusi, fiind un forum anime, viata personala presupun ca intereseaza mai putin. Daca aveti vreo intrebare, nu-i problema sa raspundSmile
Ca anime, le ador pe cele cu actiune medievala, cu actiune puternica si uneori si SF, insa romance-ul ma plictiseste. Prin top asa ar fi Utawarerumono, Spice and Wolf si de ce nu si Shakugan no Shana (usernameul nu vine de-aici, are alta poveste). In prezent am in plan sa incerc Sword Art Online. Motivul? Ma inspira, caci, pe langa scoala, lucrez si la un roman. Manga nu prea citesc, doar ce-am mai prins pe zuppy. Sunt fana a animeurilor de ani buni si de vreo 2-3 am inceput sa fiu nelipsita si de la conventii, desi Otaku l-am ratat din pricina examenelor. Am idei nelimitate de cosplay, am si facut de vreo cateva ori, insa n-am avut curajul sa particip, limitandu-ma la fataiala pe holuri. Altceva nu stiu ce-as mai putea spune. Incantata de cunostinta si sper sa nu se duca si forumul asta pe urmele celorlalte Smile
[Imagine: 542801ad9dfc3aa4d1590719e02db775.png]

#2
Bine ai venit pe Animezup, Shanya!
Sper ca o sa iti placa aici, o sa te simti bine si o sa iti faci multi prieteni!
Zuppy te primeste cu bratele deschise!

Happy posting si have fun! Nu uita sa te distrezi! Citeste-mi semnatura too!
Salut! Eu sunt Zuppy, mascota oficiala a Animezup!
Daca esti nou pe site, poti citi aceasta introducere, si sa afli mai multe despre noi.
Nu uita nici de regulament!