Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Ar fi o idee sa ma si prezint, nu?

#1
Desi deja am postat pe forum, am zis ca n-ar fi rau sa si zic niste lucruri despre mine. O sa scriu ceva lung si plictisitor, mkay?

Sunt studenta anul I, ma uitam la anime-uri si citeam manga-uri prin generala, in liceu am descoperit serialele si aia a fost. Asta nu inseamna ca judec pe cineva, pui si simplu nu am mai simtit nevoia sa ma uit. Am fost si pe forumuri in perioada respectiva, dar prefer sa nu intru in detalii, avand in vedere mesajele date pe atunci (so much shame).

In prima sesiune m-am gandit ca ar trebui sa invat din greu, deci am revazut LotR, X-men, Avengers si, suprinzator, ParaKiss. Aveam chef de ceva soft, asa ca daca tot incepusem Parakiss, am zis sa reincep si Nana (mai pe sarite). Acum nu-stiu-cati-ani, cand am vazut prima data Nana, am zis ca e o telenovela plictisitoare. Partial adevarat si acum, dar privesc altfel, dintr-o alta prespectiva, deci mi-a placut mai mult.

Stiam ca forumurile anime sunt cam moarte, dar ma plictiseam si aveam chef sa citesc un One Shot, ca pe vremuri. Am intrat aici si am dat de "Eter" - Syryus, care mi-a placut, asa ca am decis sa imi fac cont.

E un total blank in creieru' meu privind ce anime-uri am vazut, ce manga-uri am citit, stiu doar cateva dintre ele, dar fiind un forum dedicat acestora, o sa zic cateva titluri (vazute si placute). Acum, daca gresesc ceva la ele, va rog, nu sariti, am o minte mai inceata. Unele sunt guilty pleasure.

Anime: Fullmetal Alchemist, Death Note, Yu Yu Hakusho, Chrno Crusade, Beck, ParaKiss, Inuyasha, Trigun, Cowboy Bebop, Shaman King, Chobits, Gravitation, Elfen Lied, Ouran High School, Captain Tsubasa, Nana, Code Geass (parca doar primul sezon) etc.