Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Guess the movie

Pare dintr-un joc. hint us please.\
fevefgervfsdfver
Oh, beauty is a beguiling call to death and i'm addicted to the sweet pitch of its siren.That that starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.That is why you and i love the drugs... now please, pass me a light.

Hint: Filmul are 3 parti iar ultima tocmai a aparut si a fost succes in boxoffice4
[Imagine: taemin-grr_180679547.gif]
I just wanna know if you feel the same
When you call my name someday
I will be there right in front of you

Transformes?
idliketosucmeganfoxswiredfingerxdwrvjrsdkg
Oh, beauty is a beguiling call to death and i'm addicted to the sweet pitch of its siren.That that starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.That is why you and i love the drugs... now please, pass me a light.

Dapz e Transformers dar nuj care dintre ele21 Cred ca primul
E randul tau3
[Imagine: taemin-grr_180679547.gif]
I just wanna know if you feel the same
When you call my name someday
I will be there right in front of you

[Imagine: etv.jpg]
Apparently death is the ultimate trip.

Mie imi suna aa....A Walk To Remember, nu stiu asa mi se pare, parca acolo am vazut scena 39
[Imagine: animeloves.jpg]
Odododododo ;x
Lumea asta te distruge,Te induce în eroare, Fură tot şi apoi fuge,Te răneşte şi te doare! x333
Gânduri Nespuse, Neştiute şi Inexplicabile

Nu ţin minte să fi fost vreo scenă de genul în A walk to remember. Tutuşi, după urechi pare a fi Channing Tatum, am i right? Iar ca film - Dear John maybe? idk
[Imagine: p4KKzIN.png]
You could be the best of me when I'm the worst for you.
golden tragedy

Citat:Mie imi suna aa....A Walk To Remember, nu stiu asa mi se pare, parca acolo am vazut scena 39
Probabil e asemanatoare, nu am vazut A walk...
lol. nu-i niciun tip chipes si musculos, e Nathaniel Brown. e din 2009 filmul.

Enter the Void. ._. @ Elz\"Lolz : Dacă ai fi văzut A walk to remember, ți`ai fi dat seama că acolo clar nu sunt nici Demi Moore, nici Shane West. xD

[Imagine: newpicturedn.png]

Mi`a fost imposibil să găsesc o poză care să nu conțină personaje. ._. Măcar nu e cu personajul principal, atunci chiar era mură`n gură.
Intunecand intunericul,
iata
portile luminii.

Inception

Next

Subiecte de discuție similare...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizite: Ultimul răspuns
  Guess the book Wunderbar 163 66.448 06-09-2012, 04:08 PM
Ultimul răspuns: CyBeR

Utilizatori care citesc acest subiect:
1 Vizitator(i)