Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Guess the movie

Reservoir Dogs
L-am vazut acum ceva timp, s-ar putea sa-l confund, dar tipul seamana cu Harvey Keitel. :/
Oh, beauty is a beguiling call to death and i'm addicted to the sweet pitch of its siren.That that starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.That is why you and i love the drugs... now please, pass me a light.

ai dreptate si chiar e Harvey Keitel, posteaza mai departe
QUOD ME NON NECAT ME FORTIOREM FACIT

Mi-a placut mult filmul, totusi de la Tarantino prefer Pulp Fiction. Mr. Wolf was awesome.
[Imagine: tr.jpg]
Oh, beauty is a beguiling call to death and i'm addicted to the sweet pitch of its siren.That that starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.That is why you and i love the drugs... now please, pass me a light.

True romance.... Gary Oldman ruleaza...

Next
[Imagine: guess1-1.jpg]

Citat:True romance.... Gary Oldman ruleaza...
Yes indeed.

Hmm... imi pare foarte cunoscut filmul, dar momentan nu-mi vine in minte un titlu. hint pliz :]

Science Fiction,dupa o povestire de Philip K. ***** 4

Screamers.
Initial vroiam sa zic Total Recall, lol silly me. Revin cu un edit.
[Imagine: bscap0084.jpg]
Never actually got to finish this movie.

Brazil, ce nostalgic, cu asta m-ai facut sa vreau sa-l revad. Sa puna cineva mai departe, mie unul imi este lene.

sunt dator cu o poza [Imagine: 2r6045y.png]
Banii sunt puterea, banii sunt mandria si banii sunt totul.

Ai greşit topicul, trebuia să pui la "Guess the drama" .
Nu cred că este o problemă dacă pun eu alt screen.
[Imagine: ghghghjb.jpg]

Subiecte de discuție similare...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizite: Ultimul răspuns
  Guess the book Wunderbar 163 65.786 06-09-2012, 04:08 PM
Ultimul răspuns: CyBeR

Utilizatori care citesc acest subiect:
1 Vizitator(i)