Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Spring flowers dance in the wind

#1
Disclaimer: nu detin nici un personaj din mangaul/animeul Naruto in afara celor creata de mine si nu fac profit de pe urma acestora.

Surioara mea, Valeee, care nu e legitima, s-a gandit sa faca un fic in colaborare cu mine. Suntem doua neexperte in a face fic-uri dar incercam sa ne perfectionam.
Fara alte introduceri fiul nostru micut> > >

Capitolul I

Cand spui cuvantul "acasa" unde te duci cu gandul?
La un loc primitor, calduros si plin de dragoste. Poate multi l-ar descrie asa dar pe mine ma duce cu gandul la casa mea. O pestera intunecoasa, rocoroasa si umeda unde lumina soarelui nu patrunde. Sunt o ninja medic care poate sa te ucida sau sa te salveze. Depinde de misiunea care imi este incredintata si sa fiu sincera, ucid fara pic de sentimente. Sunt o sabie cu doua lame. Pe de o parte pot rani adversarii sipe de o parte te pot rani pe tine. Eu sunt o arma ideala. Nu am sntimente, ucid cand mi se spune, protejez fara sa ma gandesc la propia-mi viata si salvez daca mi se spune. De asta am fost conceputa. Sa ucid sau sa salvez. Cat despre familia mea, aceasta este formata din surorile mele, nu de sange ci de sabie, kisaeng, cu care am crescut, si ele fiind ca si mine.
Va ganditi ca imi e greu fara sa-mi cunosc familia dar nu mi-e deloc deoarece sigur nu m-au vrut si de ca sa-i caut daca ei m-au abandonat?
Imi place viata mea asa cum este si nu as schimba-o pentru nimic in lume. Sunt o fata destul de treaba cand nu sunt misiune dar am o mica problema in a comunica... Ca kisaeng nu trebuie sa vorbesc sau sa mi se vada fata pana nu implinesc optesprezece ani. De aceea port o masca si nu vorbesc cu nimeni decat cu surorile mele asigurandu-ma ca nu ma aude nimeni. Toti ma considera o ciudata deoarece am o masca si port mereu o pereche de pantaloni lalai pe mine si o bluza la fel de lalaie ca si pantalonii.