Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Chiul si Absente

#1
Chiuliţi aşa ' i ? Trebuie, adică mă gândesc că unii au absenţe pe ici pe colo şi nu vă numiţi sfinţi. Eu personal am avut 19 pe primul semestru ditre care 18 au fost motivate. Ei bine toate au fost chiul dar a considerat diriga ca e mai bine să lase măcar una să nu pară a fi motivate pe ochi frumoşi. Mi le-a motivat că sunt raza de soare a clasei cică aşa că e evident că ţine cu mine dat fiind că sunt o elevă importantă în colectiv, cel puţin ea aşa crede după ce că mă cheamă peste tot la concursuri şi faze de genul mai ales la alea de desen.
Pe al doilea semestru al avut 12 absenţe. Tot mi le-a motivat.
la 10 absenţe se scade un punct la purtare but eu sunt extra norocoasă.
-

#2
Pff, cred că nu există persoană ( aici vorbesc de ăștia de generală și cei de la liceu ) care să nu fi chiulit măcar o dată. Prima dată am chiulit la începutul clasei a 6 - a, de la o oră de tehno. Nu învățasem și nici nu aveam chef de mecla profei. Și am chiulit cu bff. Apoi am tot început cu chestii ușurele ( gen desen, sport and stuff ) și am ajuns să chiulesc de la matematică o dată. De la engleză nu am curaj să chiulesc că diriga m`ar omorî de vie.
Pe primul semestru am avut cinșpe absențe și pe al doilea treizeci. Oricum, am pus`o pe mama să mi le motiveze și gata. Am scăpat. La noi se motivează dacă aducem hârtie de la părinți. Noi chiulim în draci, dar profii cred că ' nu ne simțim bine '. Deci putem chiuli fără să ne doară undeva. : ]
Intunecand intunericul,
iata
portile luminii.

#3
Citat:Pff, cred că nu există persoană ( aici vorbesc de ăștia de generală și cei de la liceu ) care să nu fi chiulit măcar o dată.

Ba da, eu sunt una dintre ăia care nu au chiulit niciodată. (sau mă rog, odată am plecat toată clasa după teza unică, dar asta nu se pune la ce discutăm noi aici)