Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

[Naruto] o poveste de iubire

#1
okk daca asa vreti o sa schimb ficul si o sa incep o poveste noua mam gandit mult la cea ce ai zis si o sa incep o noua poveste ms mult pt com oricum
[posturi unite]
poi dupa ce mam gandit ceva vreme mam gandit sa incep aceasta pov sper sa va placa mai mult

cap 1
pov Yuuki
Ma uit la luna de pe cer si la zapada alba ca spuma laptelui si ma gandesc cum a inceput povestea mea nici acum nustiu tot ce stiu este ca el ma salvat si ai sunt datoare cu viata el a fost inceputul povesti mele. Eu sunt Yuuki si studiez la academia de zi, iar despre cel care tocmai vorbeam e maestrul Kaname el ma salvat de un vampir rau, care voia sa imi suga sangele... defapt si Kaname-senpai e un vampir dar el e bun el a fost inceputul meu. of am vorbit asa mult ca am uitat ca trebuie sa merg sa patrulez.

pov Kaname
Ami este foarte greu sa traiesc singur in intuneric dar asta se va schimba fiind ea este aici este langa mine. eu sunt Kaname studiez la academia de noapte, si cea despre care vorbeam este o fata foarte speciala pe care am salvata de un vampir rau si am aduso la Domnul director iar el a crescuto pe ia iar apoi a gasit un baiat numit zero care parinti lui au fost omorati de catre shizuka hio un vampir pur sange la fel ca mine. eu sunt seful dormitoarelor de noapte si tot eu sunt seful a celor din clasa de noapte: Aido, Ruka, Akatsuki, Rima, Ichijou, si Shiki. acum trebuie sa merg in clasa..
- hei buna zero
-buna yuuki
- nu imi zii ca iar chiulesti ajutama
- fetelor treceti in rand
- gata
-offffff mam saturat sa tot chiulesti asa mereu. fetelor la o parte.
portile se deschideau iar fetele au trecut in rand si incepeau sa tipe. Kaname se uita atanc la yuuki si se duse la ia
- yuuki nu te pune cu ele o sa te lovesti ai grija
- bine Kaname..

scuze dar numai am idei o sa pun un pik mai tarziu cap 2



Răspunsuri în acest subiect
o poveste de iubire - de rebeca - 12-08-2012, 02:29 PM
RE: o poveste de iubire - de hero1hero - 12-08-2012, 02:49 PM
RE: o poveste de iubire - de rebeca - 12-08-2012, 03:03 PM
RE: o poveste de iubire - de hero1hero - 12-08-2012, 03:26 PM
RE: o poveste de iubire - de rebeca - 12-08-2012, 03:35 PM
RE: o poveste de iubire - de hero1hero - 12-08-2012, 04:05 PM
RE: o poveste de iubire - de rebeca - 12-08-2012, 04:25 PM
RE: o poveste de iubire - de hero1hero - 12-08-2012, 04:36 PM
RE: o poveste de iubire - de rebeca - 12-08-2012, 04:42 PM
RE: o poveste de iubire - de hero1hero - 12-08-2012, 04:48 PM
RE: o poveste de iubire - de Daria - 12-08-2012, 05:17 PM

Subiecte de discuție similare...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizite: Ultimul răspuns
  [Yuri] o poveste de iubire rebeca 13 8.673 20-08-2012, 05:42 PM
Ultimul răspuns: rebeca


Utilizatori care citesc acest subiect:
1 Vizitator(i)