Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Toti avem nevoie de prieteni...

#1
“ Viata nu e asa cum ne-o dorim noi si nu putem face nimic sa schimbam asta. Am ales sa nu vad viata ca pe un rai cum spun unii, pentru ca atunci cand voi cadea de pe norisorul meu lovitura nu va fi chiar atat de dura.”

Un nou an scolar incepe si ca de fiecare data eu sunt eleva cea noua. Anul acesta mi-am propus sa ma concentrez pe invatat si sa nu imi mai fac prieteni care oricum ma vor uita mai devreme sau mai tarziu. Intru in clasa si toti ma privesc cu atentie. Din spatele clasei se aude o voce de baiat care imi spune sa ma prezint.
- Ma numesc Yui Natsuki dar nu va deranjati sa-mi retineti numele, oricum nu am de gand sa-mi fac prieteni pe aici.
Gasesc o banca libera si ma asez aruncandu-mi geanta langa scaun. Imi scot un caiet de schite si un creion si incep sa desenez. Clopotelul anunta inceperea orei si primul professor isi face aparitia. Nu cred ca are mai mult de 25 de ani si se vede ca la mai mult de jumatate din fete le place de el. Incepe sa strige catalogul si cum observa ca sunt prea ocupata cu desenatul ca sa raspund se ridica incet de la catedra si imi tranteste o carte in cap.
- Papusa la ora mea vreau sa fi atenta.
- Ma scuzati, nu mi-am dat seama ca a inceput ora.
- De data asta te las dar data viitoare vei fi pedepsita.
- Multumesc.
Minunat, am reusit sa ma fac remarcata din prima zi si nu cu lucruri bune. Profesorul incepe sa predea si pune cateva intrebari destul de usoare dupa parerea mea, la care raspund imediat.
- Domnisoara Yui vad ca esti destul de inteligenta. O sa ma prefac ca am uitat de incidental de mai devreme imi spune profesorul facandu-mi cu ochiul.
- Promit ca nu o sa se mai repete.
Orele au trecut destul de repede si ma pregatesc sa ies din clasa cand imi aud numele. Ma intorc si observ un grup de fete.
- Yui vrem sa facem cunostiinta si poate vrei sa iesim pe undeva acum ca am terminat orele.