Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Silencia

#1
Am decis sa fac un nou fic ^^ Nu ma pot abtine! Dar sa nu o mai lungim si sa trecem la actiune. S-ar putea ca sa existe si fraze in rusa, in timp. Momentan stiu doar sa scriu cu litere rusesti, nu sa si vorbesc. Ficul asta e dedicat unei prietene dragi, Ella Angelus :* :* La multi ani honey!!

Nume: Silencia
Gen: Yaoi
Continut: romance/yaoi/supranatural/mistery

Capitolul unu

Ce poate exprima tacerea?

E o zi ploiasa. Stropii de ploaie se loveau de geamurile de sticla ale colegiului in care imi petrec zilele. Sunt unul dintre profesorii care preda aici si totodata sunt si directorul acestei institutii. Desi am numai douazeci si trei de ani, tatal meu a hotarat ca eu sa-i iau locul si duc mai departe numele de Renjo. Intr-o zi, acest nume ma va baga in mormant.
-Domnule Renjo, va rog frumos sa semnati aceste acte de transfer catre 9Al.
-Transfer? Cine se transfera? Sa vad!
-Poftiti! Spune Yoshino, secretarul meu. Asadar un baiat din inalta societate. Alexei Semenov ( ??????? ??????? ), in varsta de cinsprezece ani. Parul era de un gri metalic, tuns putin ciudat si ochii albastri. Mi se pare destul de interesant. Am semnat actele si i le-am inmanat lui Yoshino, care astepta nerabdator sa plece din birou. Unde s-o grabi? Numai el stie.