Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Motto-uri [[:D]]

Voi pune nishte motto-uri :::: 4 ::::

Zuppy02

Si asta e un fic ? ._.

God, post your topics in the right section ...

Topic moved in General Chit Chat Discussions.

*dak stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson-
*toate isi au vremea lor si fiecare lucru de sub ceruri isi are ceasul lui. - ecl. 3:1
*nu merita sa plangi pt nimeni...iar cei care merita nu te vor face sa plangi.
*multe pers sunt in viata ta, dar numai cateva lasa urme in inima ta...
*nu este mai mare dragoste decat sa-si dea viata cineva pt prietenii sai.
*decat sa inseli sinceritatea unui om mai bine paraseste-l!
*prietenii sunt k pepenii verzi, trebuie sa incerci 50 pana dai de unul bun. -Gay du Biquac-
*prietenul adevarat este acela kre te sfatuieste spre bine, nu acela kre iti lauda nebuniile. -A. Pan-
*cauta sa devii un om mai bun si asigurate k stii cine esti tu inainte de a cunoaste pe cineva si a astepta k acea pers sa stie cine esti.
*viata nu reprezinta nimic fara prietenie.
*prietenul adevarat iubeste oricand si in nenorocire ajunge k un frate. -
*ceea ce face farmecul unui om este bunatatea lui. -prov.19:22
*dintre toate comorile pe kre perintii le pot lasa copiilor, nu e nici unul mai de pret decat un frate;e un prieten dat de natura, un prieten caruia nimeni altul nu-i poate tine locul si pe kre o data pierdut nimeni nu-l poate inlocui. -Plutarh-
*am cerut putere si viata mi-a dat dificultati pt a ma face puternic
am cerut intelepciune si viata mi-a dat probleme k sa le pot rezolva
am cerut sa pot sa zbor si viata mi-a dat obstacole k sa le pot depasi
am cerut iubire si viata mi-a dat oameni pe kre sa-i ajut in problemele lor
am cerut favoruri si viata mi-a dat potential
nu am primit nimic din ce am vrut, dar am primit tot ce aveam nevoie; traiesteti viata fara frica, ataca obstacolele din calea ta si demonstreaza k le poti suporta.
*dak vrei sa fii fericit o clipa razbuna-te;dak vrei sa fii fericit o viata iarta!

deci ce spuneti ??
sa imi spuneti daca mai continui. daca nu rog un moderator sa il inchida22

Motto-urile mele sunt:
Don't worry,be happy!
Be yourself!
Si imi place un motto al unei prietene care mi se potriveste:
I can do it!
[Imagine: kamysig.png]

Aspiratii,iluzii,poate doar un vis...
Ochii-mi argintii privesc tabloulul vietii,
Toate gandurile din acest abis
Se-mprastie in aburii cetii...

"Cine sunt eu?" ma-ntreb cu ardoare...
Nimeni nu poate raspunde.
O viata de visuri,o oarecare frustrare,
Nimic concret...

[Imagine: chibi_1855.gif]
, chibi-ul lui kamy

http://s2.bitefight.ro/c.php?uid=104046

http://kesy.mybrute.com

astea nu sunt tocmai mottouri,ci mai degraba citate ale unor oameni,diversi oameni care au spus lucruri destepte

As avea si eu cateva ale lui Frank Herbert, din seria Dune :

“I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear... And when it is gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear is gone there will be nothing. Only I will remain.”
“The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand.”
“Arrakis teaches the attitude of the knife--chopping off what's incomplete and saying: 'Now, it's compete because it's ended here.'”
“Enemies make you stronger, allies make you weaker.”
“The difference between sentiment and being sentimental is the following: Sentiment is when a driver swerves out of the way to avoid hitting a rabbit on the road. Being sentimental is when the same driver, when swerving away from the rabbit, hits a pedestrian.”
“Seek freedom and become captive of your desires. Seek discipline and find your liberty.”
“Kindness is the beginning of cruelty.”
"Without change, something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
“We accept too damned many things on the explanations of people who could have good reasons for lying”
“When politics and religion are intermingled, a people is suffused with a sense of invulnerability, and gathering speed in their forward charge, they fail to see the cliff ahead of them”
“Ultimately, all things are known because you want to believe you know”
“Respect for the truth comes close to being the basis for all morality.”
“Wealth is a tool of freedom, but the pursuit of wealth is the way to slavery.”
“Something cannot emerge from nothing.”
“To suspect your own mortality is to know the beginning of terror, to learn irrefutably that you are mortal is to know the end of terror.”
“To attempt seeing Truth without knowing Falsehood. It is the attempt to see the Light without knowing the Darkness. It cannot be.”
“How often it is that the angry man rages denial of what his inner self is telling him.”
“There is no escape - we pay for the violence of our ancestors.”
“The proximity of a desirable thing tempts one to overindulgence. On that path lies danger.”
“Beyond a critical point within a finite space, freedom diminishes as numbers increase. . . . the human question is not how many can possibly survive within the system, but what kind of existence is possible for those who do survive.”
“The people I distrust most are those who want to improve our lives but have only one course of action.”
“It is shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult. Muad'Dib knew that every experience carries its lesson.”
“Anything less than abject submission has to have some attack in it”
“Think you of the fact that a deaf person cannot hear. Then, what deafness may we not all possess? What senses do we lack that we cannot see and cannot hear another world all around us?”
“What do you despise? By this are you truly known”
“You should never be in the company of anyone with whom you would not want to die”
“No matter how exotic human civilization becomes, no matter the developments of life and society nor the complexity of the machine/human interface, there always comes interludes of lonely power when the course of humankind, the very future of humankind, depends upon the relatively simple actions of single individuals.”
Here lies a fallen god His fall was not a small one, We did but build his pedestal An narrow and a tall one”
“ who can destroy a thing, can control that thing.”
“One of the best things to come out of the home computer revolution could be the general and widespread understanding of how severely limited logic really is.”
“Paired opposites define your longings and those longings imprison you”
“When law and duty are one, united by religion, you never become fully conscious, fully aware of yourself. You are always a little less than an individual.”
“Any road followed precisely to its end leads precisely nowhere. Climb the mountain just a little bit to test it's a mountain. From the top of the mountain, you cannot see the mountain.”

Motto-urile pe care ma axez:
Daca vrei sa zbori ca un fluture, nu te zbate ca un cocos.
Curajul inseamna sa fii singurul care stie ca-ti este frica!
Invata sa-ti scrii durerile pe nisip si bucuriile pe stanca
Un pesimist nu este decat un optimist mai bine informat.
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decit sa fii pesimist si sa ai dreptate.
Singuratatea nu te invata ca esti singur, ci singurul
Cine nu spera, nu dispera
Un sfarsit poate insemna un nou inceput
Cine nu cade nu se poate inalta.

Sa inteleg ca tre sa pun un citat care ma reprezinta sau cum?
In fine...citatul care ma caracterizeaza 100% in acest moment este
"Cine-i harnic si munceste
Ori e prost, ori nu gandeste" 21
Mai ales ca am o groaza de lucruri de facut..si cum nu vreau sa fiu proasta, m-am conformat si lenevesc cu nesimtire 21
Legile lui Murphy:
Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari.
Sexul este unul din cele 9 motive ale reincarnarii. Celelate 8 nu sunt importante.
Tot ce e bun: ori e imoral, ori este ilegal, ori ingrasa.

*My anime list*

motto'ul meu : per aspera ad astra ( maxima latina, pe cai anevoioase se ajunge la stele)
[Imagine: john5.jpg]
< Yeah, ador Nirvana >
Brian ( MM) za witch
[Imagine: omega3.jpg]
[Imagine: MMwitch.jpg]
"Contra todo Hoy BRUJERIZMO pa tí satanismo!
BRUJERIZMO! Cura joto " ( Brujeria- Brujerizmo)

Motto-urile lu' BB
*When life gives you lemons, squirt the juice in your enemy's eyes.
*Everything is okay in the end, if it's not okay, then it's not the end.
*Eat healthy, stay fit, die anyway.
*Life is like a corn-dog, i don't know why. It just is.

XOXO
Bad Bunny
[center]✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
☆☆[Imagine: Anime_IS_Art_by_StarDragon77.gif] ☆☆
Whould you die for Haruhi?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
[Imagine: Anime_does_not_mean_close_mind_by_k.gif]
ÛžÛžSugar!ÛžÛž
[Imagine: bcopy.png]
[[Arigatoo, Nibles!]]
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Spread the æ„› !!!