Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Guess the book

Nu stiu daca e din cauza ca nimeni nu mai trece pe aici sau din cauza fragmentului pus de mine dar citatul este din Razboi si Pace de Lev Tolstoi.
Cine mai trece pe aici si vrea, sa puna el/ea un citat.

Something was wrong, the books were burning around him, this purest of knowledge being systematically destroyed to keep the masses ignorant of their truths. The shelves held nothing but flames and ash, the heat battering against Loken as he tried to save the dying books. His hands blistered and blackened as he fought to save the wisdom of ancient times, the flesh peeling back from his bones.

The music of the spheres. The mechanisms of reality, invisible and all around…

Loken could see it where the flames burned through, the endless churning mass of the Warp at the heart of everything and the eyes of dark forces seething with malevolence. Grotesque creatures cavorted obscenely among heaps of corpses, horned heads and braying, goat-like faces twisted by the mindless artifice of the Warp. Bloated monsters, their bodies heaving with maggots and filth, devoured dead stars as a brass-clad giant bellowed an endless war cry from its throne of skulls and soulless magicians sacrificed billions in a silver city built of lies.

Horus Heresy 3: Galaxy in Flames, I didn't get the chance to read it, but by goodreads standards sounds intriguing enough.

“The singers make much of kings who die valiantly in battle, but your life is worth more than a song.”

+

“I've never been quite sure what the point of a eunuch is, if truth be told. It seems to me they're only men with the useful bits cut off.”
[Imagine: sigforme.png]

probabil n-ai primit niciodata
telegramele mele sau poate
nu credeai ca e vital cand
lumea mea se descompunea
in ceasuri si goluri
de mine

au imbatranit in cadente
si sentimentele mele
sub greutatea
atator vieti netraite...

Clicky

A storm of swords de George R R Martin. Sincer al doilea citat mi-a dezvaluit cartea, de primul nu imi amintesc deloc. Se pare ca noi 3 suntem singurii care dau pe aici si ma gandesc ca asta poate sa fie din cauza faptului ca punem citatele in engleza si alegem niste carti care nu sunt chiar atat de populare printre membrii site-ului.

"Stai liniştit. Acum o să te secatuiesc până te voi aduce în pragul mortii şi vreau să fie linişte, atâta linişte, încât să-ţi auzi sângele patrunzând în venele mele. Conştiinta, vointa ta, trebuie să te ţină în viaţă. Am încercat să mă zbat, dar degetele lui apasau atât de tare, încât tot trupul mi se afla sub puterea lui; de cum am încetat să mai încerc să mă razvratesc, şi-a înfipt coltii în gâtul meu."

Interview with the Vampire by Anne Fr-.. Rice.

Next:

"The most merciful thing in the world, I think, is the inability of the human mind to correlate all its contents. We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far. The sciences, each straining in its own direction, have hitherto harmed us little; but some day the piecing together of dissociated knowledge will open up such terrifying vistas of reality, and of our frightful position therein, that we shall either go mad from the revelation or flee from the light into the peace and safety of a new dark age."

"The Call of Cthulhu" by H.P. Lovecraft. N-am citit-o, dar o am prin biblioteca.
Astept totusi confirmarea.
[Imagine: tumblr_lv3rziB5Jg1qcnuye.gif]

Este H.P.Lovecraft mai mult ca sigur, Reich are o aviditate pentru cartile lui. Poti astepta mult si bine ca el nu mai activeaza. Poti sa postezi fara probleme urmatorul extract.
[Imagine: sigforme.png]

probabil n-ai primit niciodata
telegramele mele sau poate
nu credeai ca e vital cand
lumea mea se descompunea
in ceasuri si goluri
de mine

au imbatranit in cadente
si sentimentele mele
sub greutatea
atator vieti netraite...

Clicky

"Atunci nu ma gandesc la toate nenorocirile, ci la frumusetea inca prezenta. In asta consta in buna masura diferenta dintre mama si mine. Sfatul ei impotriva melancoliei este: Gandeste-te la toate nenorocirile din lume si fii fericita ca nu treci tu prin ele. Sfatul meu este: Iesi afara, mergi pe camp, in natura si soare. Iesi afara si incearca sa regasesti fericirea in tine. Gandeste-te la tot ce-i frumos in tine si in jurul tau si fii fericita!"

Jurnalul Annei Frank - cred. A trecut muuuuuuult timp de cand am citit cartea, dar nu cred ca ma insel. Confirmare? 4

Amarantha, se pare ca ai o memorie buna. Ai ghicit cartea. Scuze de confirmarea tarzie, dar sunt plecata si abia azi am gasit un loc cu net.
Anyway, you're next!

Subiecte de discuție similare...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizite: Ultimul răspuns
  Guess the movie Wunderbar 477 171.342 29-06-2014, 11:45 AM
Ultimul răspuns: Ozymandias

Utilizatori care citesc acest subiect:
1 Vizitator(i)