24-10-2009, 04:22 PM
1.Code Geass - nici nu ma gandesc sa pun altu pe primul loc
2.Nyan Koi!- nu prea le am eu cu genul comedy, dar animeul asta mi-a pus capac
3.Nana
4.oscilez intre Darker than black si Kuroshitsuji...amandoua sunt geniale
5.Clannad 2 - desi finalul tragic mi-a placut mai mult decat cel pe care l-au ales pana la urma
edit : as vrea sa mai adaug si Katekyo Hitman Reborn...hai sa zicem pe primul loc alaturi de CG
2.Nyan Koi!- nu prea le am eu cu genul comedy, dar animeul asta mi-a pus capac
3.Nana
4.oscilez intre Darker than black si Kuroshitsuji...amandoua sunt geniale
5.Clannad 2 - desi finalul tragic mi-a placut mai mult decat cel pe care l-au ales pana la urma
edit : as vrea sa mai adaug si Katekyo Hitman Reborn...hai sa zicem pe primul loc alaturi de CG
Legile lui Murphy:
Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari.
*
Sexul este unul din cele 9 motive ale reincarnarii. Celelate 8 nu sunt importante.
*
Tot ce e bun: ori e imoral, ori este ilegal, ori ingrasa.
*My anime list*
Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari.
*
Sexul este unul din cele 9 motive ale reincarnarii. Celelate 8 nu sunt importante.
*
Tot ce e bun: ori e imoral, ori este ilegal, ori ingrasa.
*My anime list*