08-09-2010, 12:31 AM
[1] - Death Note - Cel mai tare din punctul meu de vedere . Grafica buna si povestea foarte intriganta.
[2] - Code Geass - Asemanator cu death note . Conflictele dintre personaje sunt dramatizante iar Zero este un personaj foarte reusit , se aseamana cu Light din DN.
[3] - Dragon Ball / Z / GT - Seriile Dragon Ball au fost prea tari pur si simplu !
[4] - Yu-gi-oh / GX / 5D's - La 5D's nu am vazut toate episoadele dar oriqm pana acum imi place anime-ul .
[5] - Naruto / Shippudden - Deja a inceput sa devina plictisitor!