Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Rate the Quote of the user above you!

Oh well, actually i don't like the idea of the human being compared with an animal >.> De fapt, ideea nu ma incanta deloc, pentru ca omul nu este un animal O.o... nu in felul in care ar trebui sa fie un animal cel putin21 Poate logica mea nu e foarte logica, si yea, pot intelege gresit unele lucruri, dar zice ca omul ar trebui sa accepte ca este un animal? like wtf?
Not so pleased-7 (si totusi, 7 pentru ca unele comportari ale noastre duc foarte bine spre animale21)

Oh and faza cu
Citat:'Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me'.
Era cineva care zicea ceva de genul asta: "Sticks and stones may break my bones but words ... words might hurt me deeply, causing great emotional, mental, and psychological damage leading to a lowered self-esteem and decreased work-related efficiency"

in fine, quotul meu este atul ^^
AND I'll stick to Brian's quotes ^^ (Brian Kinney)
It's not lying if they make you lie. If the only truth they can accept is their own.
---MY YAOI BLOG-- *click*
[Imagine: _Gay_Rights__by_Minty_Hippo.png][Imagine: Not_a_choice___stamp_by_ethereal_cr.gif]
Why is it that, as a culture we are more comfortable with seeing two men holding guns than holding hands? [Ernest Gaines]

Răspunsuri în acest subiect
Rate the Quote of the user above you! - de .Anne - 01-08-2009, 01:05 PM
RE: Rate the Quote of the user above you! - de Yaoi Queen - 08-02-2011, 07:15 PM

Utilizatori care citesc acest subiect:
1 Vizitator(i)