Top 5 filme Horror - Versiune listare +- Animezup - forum manga si anime (https://www.animezup.com/forum) +-- Forum: Diverse (https://www.animezup.com/forum/Forum-Diverse) +--- Forum: Motion Pictures (https://www.animezup.com/forum/Forum-Motion-Pictures) +---- Forum: Movies (https://www.animezup.com/forum/Forum-Movies) +---- Subiect: Top 5 filme Horror (/Thread-Top-5-filme-Horror) Pagini:
1
2
|
Top 5 filme Horror - Kira-chan - 24-05-2010 Ei bine m-am hotarat sa deshid un topic pe tema asta pentru ca ador filmele horror si ma intrebam care este topul vostru de filme horror (a si sper ca am pus unde trebuia topicul acesta) My top five horror moves: 1.5ive girls 2.Sillent Hill 3.Unborn 4.Jeepers Creepers(1,2) 5.Death Silence si Saw (1,2,3,4,5) pe acelasi loc RE: Top 5 Horror moves - Himisoara. - 24-05-2010 interesant topic,chiar imi place... so...topul meu: 1.The Grudge (1,2,3,4) 2.The Uninvited 3.Underworld/Underworld: Evolution 4.Constantine 5.1408 RE: Top 5 Horror moves - IloveYuki - 25-05-2010 RE: Top 5 Horror movies 1. Sweeney Todd: Barbierul diabolic din Fleet Street 2.666:The child 3 Blestemul 4.Jennifer's Body 5.Ascunzatoare RE: Top 5 Horror moves - Sin - 25-05-2010 Topul meu: 1. The Grudge 3- Asta da film horror, nu am dormit 3 nopti. 2. Saw 3- Cred ca a fost cel mai scary dintre toate. Prea mult sange fals strica.... 3. Jennifer's Body- Asta mi s-a parut un pic penibil, adica era horrorul ala american combinat cu umorul negru. Mda, si morala: "Nu fii parasuta, da' nici tocilara ca te iau satanistii!" 4. One Missed Call- destul de ok, dar nu chiar asa de horror. Adica, mai deloc horror. 5. Dead Silence- Destul de ok, dar faza cu papusile e old school. RE: Top 5 Horror moves - kamy - 26-05-2010 Topul meu in momentul asta este: 1)The Grudge(toate partile,dupa parerea mea e cel mai scary film) 2)Saw(imi place mult partea a-IV a desi nu e cea mai horror dintre parti) 3)The Final Destination(partea a IV a imi place cel mai mult) 4)Case 39(e foarte draguta fetita chiar daca este personajul negativ) 5)Underworld: Rise of the Lycans(nu e prea horror dar imi place povestea) RE: Top 5 Horror moves - βεκi - 22-06-2010 My top. 1. One missed call - foarte tare filmul, iar povestea mi se pare foarte originala si interesanta.Chiar m-a speriat. 2. The Ring ( 1,2 ) - chiar au cu ce se lauda aceste filme, deoarece decorurile lor au parut extrem de reale si infricosatoare. 3. The Grudge 3 - celalalte filme nu prea mi-a placut, dar 3-ul a fost pe placul meu. 4. Final Destination 4 - cred ca filmul acesta a fost cel mai bun dintre toate, deoarece povestea m-a captivat foarte mult, dandu-mi fiori. 5. Saw - nu le-am urmarit pe toate, dar mi-au lasat o buna impresie si imi place foarte mult. Really scary . RE: Top 5 Horror moves - Mdn. - 22-06-2010 My top: 1.The Hills Have Eyes- ador filmul asta 2.Mirrors- foarte tare filmul asta..nu am mai privit in oglinda 2 zile 3.My Bloody Valentine- am vazut filmul asta 3-D si e prea tare: X 4.The ring- OMG asta da film..e cel mai bun si infricosator film de groaza pe care l-am vazut.. 5.Saw III- partea asta imi place cel mai mult RE: Top 5 Horror moves - Yun. - 17-08-2010 MY favourite Top 5 Horror move are: -Sillent Hill( bestial filmul nu e chiar horror dar ce conteaza are carcatere inspaimantatoare) -Saw 6 ( l-am vazut si la cinema am crezut ca ma bag de tot in scaunul ala). -Trik 'r treat -Unborn -Room 401 ( nu prea am inteles nimic din filmul ala ) RE: Top 5 Horror moves - ^^Lorraine^^ - 24-08-2010 Nu le iau in ordine pentru ca sunt multe filme de groaza care mi-au placut si incerc sa pun altele decat cele sus mentionate. 1.The Texas Chainsaw Massacre (2003) (M-am cam speriat la el datorita informatiei ca este realizat dupa niste fapte reale. 2.The Hills Have Eyes (2006) (I-ar mi-a placut enrom). 3.Friday the 13 ... superb adica eu una m-am speriat. 4. Solstice (m-a tinut mult in suspans chiar daca nu a fost chiar cu sange) 5. The thing RE: Top 5 Horror moves - Lye - 25-08-2010 Top 5? Dude... am văzut aÅŸa multe la viaÅ£a mea ca efectiv... le-am uitat. 1.The Grudge-ok... niciodată, un film nu m-a speriat mai tare decât a făcut-o ăsta. ÃŽmi aduc aminte ca mă uitam cu Kido(old times') ÅŸi Å£ipam de aveam impresia că rămân fără voce. Nu ÅŸtiu ce era mai... aiurea : cum arata, cum se miÅŸca sau zgomotele pe care le făcea? 2.The Ring-alt horror care a reuÅŸit să mă sperie în proporÅ£ii destul de... mari. Faza în care Samantha(parcă aÅŸa o chema) ieÅŸea din fântâna ÅŸi se lipea de TV era... oh my god. 3.The Unborn-nu m-a speriat aÅŸa tare, însă a fost un film destul de bun, din mai multe puncte de vedere.Jumby wants to be born now....ador replica asta. 4.Exorcizarea lui Emily Rose-Dumnezeu ÅŸtie după câte luni m-am culcat înainte de ora 3. Filmu ăla a reuÅŸit să mă sperie până-n măduva oaselor. Mai ales pentru că ÅŸtiam că e după un fapt real. 5.Paranormal Activity-Ca ÅŸi cel de mai sus, faptul ca e după caz real... chiar Å£i se ridică părul pe ceafa. I mean... wtf X__X. Se întâmplau chestii mult prea... ciudate. |