Animezup - forum manga si anime

Versiunea completă: Hello
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.
Pagini: 1 2
Heya, guys! Ma numesc Georgiana, am 17 ani. Nu am urmarit prea multe animeuri. Am vizualizat doar Junjou Romantica si Sekaiichi Hatsukoi - din categoria Yaoi -, si desigur...Yu gi oh, Duel Master, Galactik football. Ma pasioneaza cartile, imi place foarte mult sa citesc sunt si autor amator(dar asta e partea a doua).
Iubesc rock-ul. Sunt de parere ca nimic nu trece mai sus de muzica rock si nici nu are sa treaca vreodata. Ascult trupe ca Five finger Death punch, Plan Three, Sick puppies, Breaking Benjamin, Linkin Park, etc.
Deasemenea, in putinul timp pe care il am liber, mai particip pe la RPG-uri si urmaresc seriale.(Supernatural, The Vampire Diaries, House, Pretty Little Liars, American Horror Story ..etc)
Ma bucur ca am dat peste aceasta comunitate si sper sa ne intelegem cat se poate de bine.
`Seara buna!
Bine ai venit pe Animezup, temporary_bliss!
Sper ca o sa iti placa aici, o sa te simti bine si o sa iti faci multi prieteni!
Zuppy te primeste cu bratele deschise!

Happy posting si have fun! Nu uita sa te distrezi!
Heya ^_^
Si eu sunt noua, doar cu(,) contul.. Ziceai ca esti scriitoare-amatoare? De yaoi cumva? Ai de gand sa postezi vr-un fic si aici, ca sa ma pot delecta si eu?5
Cateva intrebari:
1. De unde esti? (zona / oras / tara, ceva, orice)
2. Asculti si j-rock?
3. Urmaresti k-drame? Daca da, care-s alea?
3. Iti plac sexosii de la Cinema Bizarre?21
Cam atat, momentan. Revin daca mai imi vin idei. >.<
(18-01-2012, 10:13 PM)temporary_bliss A scris: [ -> ]Nu am urmarit prea multe animeuri [...] Galactik football. - nu e anime