Animezup - forum manga si anime

Versiunea completă: Buna!
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.

RoxXuTzZ

Ma cheama Roxana am 15 si sunt eleva in clasa a-VIII-aD.Hobby-ul meu este cantatul.Fac canto de 2 ani si am inregistrat pana acum 2 melodii si 6 colinde.Am avut spectacole si preselectii.De ficuri m-am apucat acum 1 saptamana cred, cand mi-a aratat o prietena site-ul si m-am logat .Nu ma pricep sa scriu prea bine ficurle din cauza asta am primit si comentariile ca a tare.Lucrul care ma deranjat la acele comentarii sa fost ca toti imi repetau acelasi lucru de 8463872437426 de ori si o faceau intr-un mod rautacios si de aceea ma simteam jignita.Mie imi place sa le fac in felul meu si sa vorbesc cum vreau in ele.O sa incerc sa le fac mai bune pe viitor. Cam atat despre mine.

:bye:

gandacPEACE gandac
oh,oh,oh ma rod palmele.
Din cate pot sa imi dau seama ai c-am atins toate punctele majore din ceea ce trebuia sa scrii, chiar daca nu ai facut-o in acel mod cum arata la reguli, deci nu cred ca vor fi probleme in acest punct.
Se pare ca am avut dreptate, nu ai mai mult de 15 ani71