Animezup - forum manga si anime

Versiunea completă: Hey!... *shy*
Momentan vizualizezi versiunea simplificată a conținutului publicat. Vizualizează versiunea completă a acestuia.

Halibel

Salut tuturor! Well.. Sper sa ma primiti si pe mine intre voi 4 Ma numesc Gabi, am 19 ani, sunt studenta la Jurnalism si sunt din Bucuresti. Printre altele, mai traduc si Bleach manga ^_^
Hmmm.. ca sa va familiarizati cu gusturile mele, iata ce am urmarit/urmaresc [se mai intampla sa fie si ongoing-uri =P ] :
*AIR
*Angel Sanctuary
*Bleach
*Busou Renkin
*Claymore
*Death Note
*Fruits Basket
*Gokinjo Monogatari
*Gravitation
*Inuyasha
*Jigoku Shoujo
*Jyu Oh Sei
*Kaiketsu Zorro
*Kimi Ga Nozomu Eien
*Lovely Complex
*NANA
*One Piece (cu un numar jenant de episoade vizionate >.>)
*Over Drive
*Paprika
*Paradise Kiss
*Peach Girl
*Persona - Trinity Soul
*Rosario + Vampire
*Rurouni Kenshin
*Sailor Moon
*Samurai Champloo
*School Days
*Tenjou Tenge
*Tokko
*XXXHolic
*Yamato Nadeshiko Henge

Printre altele, citesc si manga:
*B.O.D.Y.
*Bitter Virgin
*Bleach
*Honey Hunt
*NANA
*Zombie Powder

In rest.. ce pot spune despre mone.. in timpul liber imi place sa DORM [seriously!] sa ascult muzica [r&b, rap, soul, anime soundtracks] si sa fac tot ceea ce face o persoana de varsta mea ^___^ Despre site am aflat de pe alt site 4
Sper sa-mi fac cativa prieteni aici si sa nu intampin probleme =P Am citit si Regulamentul ^__^ [Yes, I`m a good girl *evil laugh*]
Astept intrebari.. sugestii.. orice =P Feel free to ask 3
Salutare, bine-ai venit, happy posting etc. Interesante animeurile vizionate, de obicei nu postez la nou veniti dar am vazut Zombie Powder in lista de mangauri citite si nu m-am putut abtine sa nu zic:

F*CK Kubo Tite for dropping it before Wolfina's bro's operation!!11

In rest...bun venit ^w^

Halibel

Damn, you`re so right! Kubo chiar mi-a scos peri albi ._.`

yulobo

'ello ^^
Welcome ...
hug
Have a nice day ^^

Acum ... questions O.o
1. Ya like hugs? 39
2. Anime ... care te obsedeaza? 65