Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Tradare sau iubire?+16

#1
Va intrebati cine sunt eu va voi spune pe parcurs pe scurt sa va fac o descriere fizica si psihica am parul roz si acest motiv ca mama in copilarie imi zicea bobbonica nu esti tu cea mai duce ochii ii am verzi si cea pshicica ma simt intr-o stare destul de buna de ce nu as fi? si asta o sa aflati.
Ma aflu la facultatea din M.A.L.I.B.U sunt studenta aici este o facultate foarte frumoasa cu plaja are un campus mare sala de mese sala de sport camere.Cat despre camera stau in camera cu o cu*va numita Karin s-a culcat aproape cu toti baieti din campus nu stie nimeni cum de-a ajuns aici deoarece nici neuroni cred ca are prea multi in cap ia nu mai patru chiar si la sport da cu siguranta mami si tati au avut o inplicare.
Conduc spre casa iubitului meu conduc o decapotabila neagra sunt inbracata cu un tricou alb fara maneci si bretele mulat pantaloni trei sferturi albastri. si o pereche de balerini albi m-am machiat cu un glos roz parul l-am facut o coada sus si lasandumi sa se prelinga pe fata restul suvitelor.
Cand ajung la vila era o vila mare luxoasa unde sta prietenul meu are gardu inalt frumos si negru vila este maro cu o gramada de camere.
Intru in sufragerie decorata cu bun gust si ma asez pe unul dintre fotolile din camera pam pam surpriza o vad pe mama prietenului meu e inpotriva sa stau cu el zice ca ii vreau doar bani mama lui e inaltuta cu parul negru si ochii negri o cheama Mickoto.
Doamne nu mai vine am uitat sa zic participa la curse de masini da cu chiestile astea mai iti ies niste bani in plus cursele nu sunt tocmai legale aud cum cineva bate la usa ma duc sa deschid usa si prietenul meu am uitat sa vi-l prezint il cheama Sasuke Uchiha este brunet cu ochii negri ca culoarea tastaturi mele sa zic.Are si un frate mai mare Itachi fiul preferat cred ca el o sa mosteneasca toata averea familiei Uchiha.