Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Ultimele facaturi.

#1
Si din nou metatranspun lucrarile mele de pe un alt forum.Hmm,metatranspun...hmm,nu cred ca exista cuvantul,but w/e suna dragut.21

[Imagine: tSUBSPACE.png]

[Imagine: leo.png]

[Imagine: Alecs.png]

Cine se intreaba ce e chestia aia alba de pe ultima,este sper....

Edit: Uitasem de asta...

[Imagine: Cobra.png]

#2
Prima - doar texturi [kinda boring]
A doua - render , cartoon texture, cateva brush-uri si cam atat
A treia - 2 rendere, 1 din One Piece, celalant Nami tot One Piece dar facut de fani [fan art] Bg-ul este facut din poze din manga [One Piece] Nami este alb-negru si probably overlay.Nami 2x normal + ceva lighting.

Well, prea simple. mai antrenteaza-te, dar totusi sunt bune pentru un incepator.

#3
(06-08-2011, 11:51 PM)Remus A scris: Prima - doar texturi [kinda boring]
A doua - render , cartoon texture, cateva brush-uri si cam atat
A treia - 2 rendere, 1 din One Piece, celalant Nami tot One Piece dar facut de fani [fan art] Bg-ul este facut din poze din manga [One Piece] Nami este alb-negru si probably overlay.Nami 2x normal + ceva lighting.

Well, prea simple. mai antrenteaza-te, dar totusi sunt bune pentru un incepator.

Sti ce mi-a placut cel mai mult?Faptul ca din 5 cuvinte 3 erau gresite.Deci sa te luminez.

Prima-Are asa,c4d,corectate si reamplasate,sterse si mutate,lumini,o singura textura nenorocitra plus texte,da bine si fundalul e textura,deci 2.
A doua-Render,brush nada,nu e cartoon texture,doar un texture simplu,ce crezi tu ca e cartoon e magia,pe scurt noise.In rest sa presupunem ca ai avut dreptate.
A treia-Un singur render,ce vezi tu manga e un stock,si da are ceva overlay,dar nu ce crezi tu ci doar,sincer nici e nu stiu ce.Si ceva lightning e ceva mult mai mult acolo.In fine ma uimeste faptul ca aici nu ai zis cartoon texture.