Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Still a Newbie

#1
http://oi51.tinypic.com/2wprwjr.jpg
[Imagine: s42eer.jpg]
http://oi53.tinypic.com/514ps3.jpg
[center]Inca sunt incepator, so don't kill me[/center]

[center] Sometimes Time Just Wont Repair Things..[/center]


#2
Ok . Văd (nu că n-aş vedea până acum -.- ) că ai postat câteva chestiuţe pe-aici . ( Nu stai , tu m-ai anunţat 21 )
Prima lucrare ;
Ştii că-mi place . Ador efectele de pe background şi alea-alea -.- . Personajul scoate mult din tipar imaginea . Dacă chestia aia neagră îi e coadă , observ că e decupată foarte aiurea pe margină . Şi acum nu ştiu , dacă tu ai făcut renderul sau l-ai găsit deja făcut ( don't shoot me , I forgot the conversation from last night .-. ) . Textul , no comment . Bănuiesc că ai încercat să-i dai unele efecte , dar nu ai reuşit ( observ cum fontul e tremurat .-. ) .
Ar fi mers să pui câteva brushuri sau efecte şi pe tipă . Nu murea , crede-mă .-. !

A doua lucrare;
Hm . . . 39 Arată bine . Bun e un tutorial, no 21 ? Având în vedere că ai lucrat după un tut. Îmi place . Deşi cu puţine lumini ici-colo la personaj , oferea o grafică şi mai bună xD !

A treia lucrare;
Culorile se combină ele cumva , dar ştii că eu prefer chestiile simplifice .-. ! Ca şi la prima lucrare . . . Nu te teme să adaugi câteva efecte sau brushuri şi pe personaj o.o



That's all ( pentru moment xD ) . Aştept să postezi şi viitoarele lucrări o- o ! Nu te omoară nimeni oricum , mneh ~~"
[center]

Nothing can steal my soul away
No one can take my breath away
I'm coming down to you
゚‘~

[Imagine: sdf10.png][/center]

#3
Next one :
[Imagine: 1214g92.jpg]

[center] Sometimes Time Just Wont Repair Things..[/center]


#4
Wohoo : - w . I will kill you ' cuz you don't announce me . Prăji e supărată pe tine 33 .
Anyway , tu , copilu' care te pricepi mai bine ca mine la GFX , te anunţ că nu faci sign - uri chiar de începător ( blame you ) . Vrei să încep cu începutu' ? Ia început :