Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Iubire fara sfarsit

#1
Deci... dupa cum am spus, azi am venit cu primul capitol, sorry. Sper sa va placa si merci fetelor!

Nu detin nici un personaj din manga/anime-ul Naruto si nu fac profit de pe urma lor.

CAPITOLUL 1

p.o.v Rin

Stau intinsa pe pat si ma gandesc, azi o sa plec spre satul meu natal, Satul Nisipului ( nu mai stiu numele exact). Ma numesc Rin Ikugo si am 17 ani. Am parul de culoarea caisei si ochii de culoarea mierii, pielea alba ca laptele dar cred ca nu va mai fi asa pentru mult timp si niste forme bine conturate. Privesc tavanul, am auzit ca bunul meu prieten Garaa a devenit Kazekage. Ma bucur pentru el, eu eram singura care il baga in seama in clasele primare. Cineva bate la usa si ma anunta ca peste o jumatate de ora plecam. Nu-mi prea place ca trebuie chiar acum, sunt destul de obosita aseara nu am dormit. Norocul meu, sunt medic ninja. Am fost antrenata de matusa mea, Kikyo. Ea are parul negru, la fel si ochii.
Ma dau jos din pat si ma duc la baie, nu ma intereseaza daca intarzii, sa ma astepte. Mai ales ca sunt singurul copil al tatei si nu comenteaza in fata mea. Asta nu inseamna ca daca nu gardian sau angajat comenteaza in fata mea ii spun tatei sa-l dea afara. Nu. Inseamna ca tata nu-mi poate interzice sa fac ceva, sau sa nu-l am pe ala prieten sau pe ala. Intru in cada si inchid ochii, asta nu inseamna ca adorm, ar fi un dezastru! Termin repede, in timp ce in aer pluteste un miros de levantica. Ies si ma duc la dulap, de unde iau o rochie din Evul Mediu pana in pamant,fara maneci, subtire cu bretele si o capa cu gluga, amandoua de culoarea sangelui. Ma imbrac numai cu rochia ca sa nu mor de cald, iar parul fin ca matasea il las desprins. In picioare imi iau niste cizme din piele, albe si ca accesorii imi iau un colier din diamante, set bratara si cercei.