Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Hi there! :)

#1
Hi. Numele meu este Liana, in general mi se spune Lia. Am 19 ani, sunt studenta. Anime-urile mele preferate sunt: Naruto, Kiddy Grade, Mew Mew Power, Shaman King si Kaleido Star.

Am ajuns aici din intamplare. Totusi imi place si am hotarat sa imi fac un cont Smile Inca nu am reusit sa imi pun o poza la profil. Lucrez la asta 21

Cam atat ar fi de zis.

Bye Smile

#2
Bine ai venit pe Animezup, LiaVoice!
Sper ca o sa iti placa aici, o sa te simti bine si o sa iti faci multi prieteni!
Zuppy te primeste cu bratele deschise!

Happy posting si have fun! Nu uita sa te distrezi! Citeste-mi semnatura too!
Salut! Eu sunt Zuppy, mascota oficiala a Animezup!
Daca esti nou pe site, poti citi aceasta introducere, si sa afli mai multe despre noi.
Nu uita nici de regulament!
Sper sa ne vedem pe forum sau pe portal. Pe forum iti poti posta fic-urile sau desenele, sau poti discuta cu ceilalti utilizatori. Avem categorii multe si diverse, pe gustul fiecaruia!

Daca esti fan manga, sa stii ca poti citi manga-uri traduse in romana pe Mangazup.

Zup e cel mai tare!

#3
Bine ai venit in casa noastra bantuita. Nu te speria... sunt doar ecourile. Aici nu mai e nimeni. Forumurile in Romania au cam decedat. Si nici fenomenul anime nu se simte mai bine.