Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Hello ! XD

#1
Hey, all ! Sunt Googleâ„¢(da, chiar asa mi se zice). ,,Urmaresc'' Zup de ceva timp.. Dar acum mi-am facut curajul de a-mi face un cont. Imi plac multe ficuri de pe Zup dar imi pare rau ca nu apar next-urile..
Despre mine : 39
Imi place Anime-ul Naruto. (nu sunt un fan innebunit.. Am fost dar a cam trecut. Totusi ramane bestial).
Ascult cam orice gen de muzica (evit muzica populara si cantaretii gen justin bieber, selena gomez, miley cyrus).
Cred ca voi venii in curand si cu un fic in colaborare cu o prietena de a mea Anna-Chan (nu stiu daca are cont aici).
Daca aveti intrebari nu ezitati sa le pune-ti. Cat despre noul fic... Sunt incepator. XD
L.O.V.E. Is My Message.


#2
Buna Google... asta suna ciudat..., bine ai venit printre noi si sper sa te acomodezi repede. Pentru intrebari toata echipa iti sta la dispozitie. Va fi cam ciudat sa iti spunem Google, adica din punct de vedere al conversatiei... mai am avut un membru pe raposatul m-a careia ii se spunea Vodafone si creea mereu confuzie.

Ai cumva o porecla care sa nu creeze confuzii?

Ce te-a facut sa te alaturi comunitatii noastre si cam ce pareri ai pana acum? Ai vazut ceva care sa iti atraga atentia?

Iti place doar Naruto sau sunt si alte animeuri in repertoriul tau?

Spune-ne mai multe despre tine. Esti la liceu? Ai hobby-uri?
[Imagine: sigforme.png]


probabil n-ai primit niciodata
telegramele mele sau poate
nu credeai ca e vital cand
lumea mea se descompunea
in ceasuri si goluri
de mine

au imbatranit in cadente
si sentimentele mele
sub greutatea
atator vieti netraite...


Clicky

#3
Hi Google! hug Bun venit si pe aici. Smile
Ce fel de fic`uri citesti?
Daca in trecut iti placea Naruto, acum care dintre anime iti place cel mai mult? 4
Um.. te uiti la vreun serial? Joci vreun joc? 4
Sunt sigura ca iti va placea aici ^^ Cam atat, fara inspiratie 108
[Imagine: 6sc1l3.jpg]
For every 99 times, you looked me in the eye,