Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Fashion of the week

#1
Da, sigur nu se supara nimeni daca face si moi un topic cu un concurs nu? nu cred ca ocupa spatiu degeaba si poate sunt pe aici amatoride design.
A si apropo, nu fac de data asta pe modu, si daca vi se pare ceva, this is.

Scopul acestui concurs este simplu: design. Maybe interior sau de haine, acum depinde de ce vrea castigatorul.
Design de haine:
Nu cred ca ar fi chiar frumos daca s-ar desena niste bete or another. un corp de om normal, si haine pe el. Incercati totusi sa fie decent desenul. daca nu, sigur, nu se poate accepta.
* exemplu




Design interior:

Aici trebuie sa desenati obiecte petnru casa sau etc. puteti sa puneti in acea camera si un tomberon pentru ca e imaginatie, nu va opreste nimeni, depinde de tema. Totusi sa nu apara chestii intecente, pe pereti.. sau pe acolo prin desen.
* exemplu
p.s: desenat, normal : ))

---
Votul
Mi se pare ok sa se voteze prin note. Smile

Tema de data asta.. nici eu nu o stiu 39 nu sunt hotarata.
Poate: Haine de iarna. castigatorul va trebui sa aleaga dintre: design interior si design vestimentar.

succes la lume.

#2
Exista DEJA un DOTM, poate include tema FASHION/CLOTHING, nu e nevoie sa deschizi un concurs ca sa te bagi in seama. Si mai intai trebuie sa ceri aprobare de la unul din administratori.

Si daca tot faci reguli, scrie in limba romana, dupa normele si regulile ei. Concursul nu prea e gandit. E asa degeaba, toate regulile sunt de-am.....
[Imagine: sigforme.png]


probabil n-ai primit niciodata
telegramele mele sau poate
nu credeai ca e vital cand
lumea mea se descompunea
in ceasuri si goluri
de mine

au imbatranit in cadente
si sentimentele mele
sub greutatea
atator vieti netraite...


Clicky

#3
Nu se va tine acest concurs din 2 motive: