Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Facultate!

#1
Desi poate posta oricine-si doreste, dar aici discutam mai mult despre viata de student sau ma rog, intelegeti voi. Am cautat in cele doua pagini sa vad de e un topic asemanator si nu am gasit, asa ca mi-am permis sa deschid unul 4
Banuiesc ca sunt cativa studenti pe aici, activi, poate chiar mai multi sau mai putini. Nu stiu, sunt inca noua 4
Erhm, cum e? Va descurcati? Lucrati, desi sunteti la zi/I.D?
[Imagine: mboi6o.png]

#2
o.O Chiar ma gandeam de ce 39 nu este nimic legat de universitate ca observ ca incet cu incetul intrecem numarul scolarilor de pe zup 21.
Eu .........hmmmmm39 sunt primul an la facultatea info si mate ( defapt ordinea corecta ar fi "mate si info" 71 dar info e mai interesant decat Teorema lui Weiestrass 22,si deci el trebuie sa fie primul ). Am noroc cu orarul pentru primul semestru, doar miercurea am 5 perechi(3 cursuri si 2 laboratoare) si e zi libera ........lucrez sambata pentru ea, doar jumatate de schimb. Lucram inainte ca o "asistenta" intr-o firma micuta de mobila......anul trecut am luat o pauza cu lucrul pentru a ma putea pregati pentru Bac.........si cum am ceva timp liber m-am reintors ca secretara. Cum ma descurc?..........Pana ce e bine, ma descurc desi sunt la zi o.O
[Imagine: aaaakip.jpg]

#3
Citat:Wow, matematica. Urasc matematica 21 si contabilitatea. Am fost la profil de contabilitate si de aia spun asta 24