Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Detective story

#1
nou fic , desigur de mine. cred ca ma complic prea mult cu doua ficuri da ma macina talentul >.<ok...deci titlul cred ca este destul de explicit. Detectiv sub acoperire. pasiunea mea. totul este la persoana I.

Cap.I:Prezentarea
Pe cer soarele stralucea si isi arunca razele lui jucause peste Pamant care , dintr-o data , se trezise la viata. Pe strazile orasului Tokio multi oameni meregau grabiti spre scoala sau locurile de munca. Si eu ma indreptam spre sectia de politie. Nu , nu este ce credeti voi. Nu am patit ceva si reclam la justitie. Eu sunt Bonnie Kiminure si lucrez ca detectiv. Pentru uni ar suna ciudat: o fata cu aceasta meserie? Ei bine , pentru mine nu este ceva neobisnuit. De unde vin eu este ceva normal. Ma indrept cu pasi relaxati spre centru. Nu trebuie sa ma grabesc , nu sunt tocmai o persoana punctoala si mereu am intarziat. Vantul cald de iunie imi sufla prin parul meu blond. Ochii mei erau negrii si plini de mister , mereu gata de un nou caz cat mai ciudat. Privesc lumea din jurul meu. Sunt amuzata de comportamentul lor. Stau mereu inchisi intr-un birou si vorbesc la telefon. Oare au gustat vreodata actiunea? Nu prea cred , si nu par genul. Imi permit sa ma laud , dar eu stiu acest ,,gust". Si dupa mine este delicios.