Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Death Note Rebirth (RP)

Cu putin timp in urma,am fauct un forum cu un prieten,special pentru un RP cu Death Note,avem deja 8 membri activi,si am inceput RP-ul de ieri.S-a ales un L,numai ca la noi este S,si un Kira...Urmeaza sa se aleaga un N,si second kira,peste cateva zile.

Daca intrati,va trebui sa va creeati in caracter si sa raspundeti la cateva intrebari,in functie de cum raspundeti la intrebari,si modul in care postati, veti putea ajunge second kira,sau N,sau in SPK ca detectiv,sau in NPA la fel ca detectiv.

Shinigami-ul lui kira este NPC,controlat de Kira,deoarece,este mai usor a se face un dialog.NPC-ul este gen Ryuuk,si nu Rem pentru a nu fi over power.

RP-ul este in engleza,deoarece in romana nu am fi gasit useri activi si experimentati.

Acesta este Plotul:

The sunny day outside was heating the old Yellow Box. The events that happened here the past 5 years being so deeply buried in the old building. Suddenly the small rail door opened and in entered a young boy of around 17 years.
"Wow.. I've been visiting these old warehouses for alot of time after school , though I never found this one. Looks pretty cool..." The young boy mumbled watching each wall of the warehouse as if it was a living breathing person.
"Well I guess it's time to do my today's journal entry" he said sitting down on the old dusty floor and taking a pen and an old notebook out of his bag.
"13th March 2016. Today was a fine day at school. I only got bullied 4 times and the beatings weren't so bad. My knees are barely bleeding and I only have some scratches on my back. I think the beatings won't be so hard next time sin.."He started writing on the notebook but stopped in the middle of his second sentence.
"What's this?" he said as his eyes locked on a piece of paper on the floor. He crawled until he reached it and took it in his palm. On one side was written "Higuchi Kyousuke" in blood. On the other side was written "Nate" with a pen and "Rive" with blood.
"Nate Rive? Wow the person who tried writing this sure had a rough time trying to write it... Maybe... He was trying to write "River". Well I have a working pen. Maybe I can finish it , at least I don't have to use my blood." He laughed as he took the pen and finished the word.
"Nate River. Hmmm , Looks like a name kinda..."

Three hours later the boy finished his journal entry and threw the small piece of paper back on the dusty floor , leaving trough the old rail door. Little did he knew that probably miles away ... The succesor of the great detective L had passed away.

Forumul este acesta: http://s1.zetaboards.com/Death_Note_Rebirth/
Datimi PM,pentru eventuale nelamuriri,sau orce altceva.

OFF: sper a nu fi considerata reclama(desi cam este), nu intentionam sa va "furam" userii,am intentiona mai mult sa facem un parteneriat,dar nu prea se poate ca avem useri putini10
[Imagine: Alugays.png]
1) Esti pe net
2) Esti pe forumul AnimeZup
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4
7) Zambesti, sau chiar razi

Utilizatori care citesc acest subiect:
1 Vizitator(i)