Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Buna :d.

#1
Buna. Ma numesc Ciprian, am paisprezece ani. Sunt o fire cu simtul umorului, simpatica, prietenoasa [ imi fac prietenii foarte repede si le sunt devotat lor ], sociabila. Sunt pasionat de chitara si o practic de cativa ani. Nu imi place scoala [ cui ii place? ] si nici nu sunt un elev stralucit.
Daca aveti intrebari, le astept. Voi fi aici pentru a va raspunde. :]

#2
Bine ai venit pe Animezup, ciprian96!
Sper ca o sa iti placa aici, o sa te simti bine si o sa iti faci multi prieteni!
Zuppy te primeste cu bratele deschise!

Happy posting si have fun! Nu uita sa te distrezi!
Salut! Eu sunt Zuppy, mascota oficiala a Animezup!
Daca esti nou pe site, poti citi aceasta introducere, si sa afli mai multe despre noi.
Nu uita nici de regulament!
Sper sa ne vedem pe forum sau pe portal. Pe forum iti poti posta fic-urile sau desenele, sau poti discuta cu ceilalti utilizatori. Avem categorii multe si diverse, pe gustul fiecaruia!

Daca esti fan manga, sa stii ca poti citi manga-uri traduse in romana pe Mangazup.

Zup e cel mai tare!

#3
Hmmm * hug *! Welcome on 'zup. [ Asta nu ţi-am mai spus pe mess 21 ]
Ai urmat instrucţiunile corect, cu o excepţie 21 [ şi pentru asta te omor când te mai văd pe afară 5 ]
Să nu te prind că faci spam [ adică să nu ai posturi mai mici de trei rânduri : - ? ] şi, şi, şi ...
Te iubesc, cole' hug.

EDIT:
True, dar ştii foarte bine că mă înţeleg mai bine cu cei de la B decât cu ăia de la mine din clasă, deci te rog .. Aş da orice să vă am pe voi şi nu pe ei, colegi de clasă. <333
[center][Imagine: 2isxfr.jpg][/center]
Mulţumesc, Abbeh. Ly <3.

[center][Imagine: lh4lc.gif][/center]

#4
Buna, Ciprian. So, esti coleg cu Snowy? Welcome here! 19 Well, sper sa te distrezi pe acest forum si ca o sa-ti faci multi amici. ^^ Btw, am cateva intrebari :]
1. Ce zodie esti?
2. Ce muzica asculti?
3. Pe ce data esti nascut?
4. Citesti?