Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Buna all

#1
Salut. Ma scuzati dar nu dau numele real...am 15 ani (pe 21 iunie fac 16), am parul saten da vreau sa ma vopsesc roscata (cred ca se stie de ce), sunt o fire sfanta in fata profilor dar scapata de la nebuni in pauze si casa...ascult orice fel de muzica mai putin manele (iubesc muzica japoneza, in special melodiile lui Within Temptation), sunt o mare fana Harry Potter si iubesc mult animalele. Idolul meu a fost Steve Irwin (vanatorul de crocodili) si de la el mi-a venit ideea sa ma fac medic veterinar. Daca nu se poate, as vrea sa lucrez ca voluntara la o organizatie de salvare a animalelor.
hai ca v-am povestit toata viata mea...daca aveti intrebari le astept si ma bucur sa va cunosc...71
[Imagine: nbmn-1.png]

#2
nu sutn curios de foarte multe chestii din partea ta...

doar: nume complet, adresa, oras, data eliberarii buletinului, CNP, serie, numar, ce ai scris in cazier si alte alea 24


nu, glumesc, vreau doar sa te simti bine pe aici, si sa faci activitate, ca merita, pacat ca mie mi'a luat prea mult timp sa realizez asta Wink

see ya around
You Must Unite What Has Been Set Asunder
[Imagine: dragonsig1.jpg?t=1207048748]

#3
pai...oras...bucuresti....restu...dosarele x,
activitate....cand mi-o merge netu cum trebuie si cand nu mai tipa mama la mine
[Imagine: nbmn-1.png]

#4
inca o intrebare: de ce forumezi, daca iti tii datele atat de confidentiale? Wink
You Must Unite What Has Been Set Asunder
[Imagine: dragonsig1.jpg?t=1207048748]

#5
uite o intrebare: de ce va intereseaza pe voi unde stau si cine sunt?23
[Imagine: nbmn-1.png]

#6
Păi... pentru a avea relaţii bune cu ceilalţi useri ar fi bine să ştim mai multe despre tine... dar e ok şi dacă nu vrei să spui mai multe... poate pe parcurs te voi acomoda cu noi şi ne vei da mai multe detalii.
[center]If you f**k with me, you get burned Smile

Bleach România | Sannins - traduceri manga

[Imagine: webmaster.png]
[/center]