Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Buna ^^

#1
Numele meu este Adela, am 21 de ani sI sunt fana anime de la 12 ani. Cel pu????in, de atunci am devenit constienta ca ele exista si sunt diferite de desenele animate obisnuite.

Primele anime pe care le-am indragit au fost Inuyasha, Slayers si Kaleido Star. Fireste, inainte de ele au fost Pokemon, Sailor Moon si cele de pe Fox Kids - Pinocchio, Peter Pan si Mica Sirena, dar atunci nu stiam ca sunt anime.

Imi place mult sa cant, sa citesc - am si un canal de YouTube despre carti care are aproape 500 de abonati momentan, sunt studenta la Farmacie in anul 2... nici nu stiu ce sa va mai spun. Daca aveti intrebari, feel free to ask.
Once upon a time... I met you.

[Imagine: peace_signature_by_vanilla__moon-d47nk9u.jpg]

And we lived happily ever after.

#2
Bine ai venit pe Animezup, Vanilla Moon!
Sper ca o sa iti placa aici, o sa te simti bine si o sa iti faci multi prieteni!
Zuppy te primeste cu bratele deschise!

Happy posting si have fun! Nu uita sa te distrezi! Citeste-mi semnatura too!
Salut! Eu sunt Zuppy, mascota oficiala a Animezup!
Daca esti nou pe site, poti citi aceasta introducere, si sa afli mai multe despre noi.
Nu uita nici de regulament!
Sper sa ne vedem pe forum sau pe portal. Pe forum iti poti posta fic-urile sau desenele, sau poti discuta cu ceilalti utilizatori. Avem categorii multe si diverse, pe gustul fiecaruia!

Daca esti fan manga, sa stii ca poti citi manga-uri traduse in romana pe Mangazup.

Zup e cel mai tare!

#3
Heya there xD
Welcome, welcome aaand welcome! Trebuie sa recunosc, pe langa faptul ca sunt foarte curioasa in legatura cu lista ta de serii anime vizionata, de asemenea as vrea sa stiu mai multe despre pasiunea ta si anume cartile. Daca ai vreun gen preferat, aici vorbesc si de carti si de anime.Sunt curioasa de un personaj preferat dintre toate cartile citite si seriile de anime vizionate. Separat, of course.