Nu ești un membru încă? Înregistrează-te acum!
Creează un cont nou  

Ao Haru Ride

[Imagine: 61fe3daagw1eibjrtsvd3j20ko0t4n2h.jpg]

Citat: Synopsis (EN)
Yoshioka Futaba has a few reasons why she wants to "reset" her image & life as a new high school student. Because she's cute, she was ostracized by her female friends in junior high, and because of a misunderstanding, she couldn't get her feeling across to the one boy she has ever liked, Tanaka-kun.

Now in high school, she is determined to be as unladylike as possible so that her friends won't be jealous of her. While living her life this way contentedly, she meets Tanaka-kun again, but he now goes under the name of Mabuchi Kou. He tells her that he felt the same way as she did when they were younger, but now things can never be the same again. Will Futaba be able to continue her love that never even started from three years ago?

Citat: Synopsis (RO)
Yoshioka Futaba are destule motive pentru care vrea sa isi "reseteze" imaignea si viata odata cu inceputul liceului.Pentru ca este frumoasa, a fost exclusa de prietenele ei in scoala generala, si din cauza unei neintelegeri nu a putut sa isi marturiseasca sentimentele singurului baiat de care i-a placut vreodata,Tanaka.

Acum in liceu, ea este hotarata sa se comporte ca o "domnisoara" cat mai putin posibil ,astfel incat prietenele ei sa nu devina geloase.Fiind satisfacuta de acest stil de viata, il reintalneste pe Tanaka,care acum se prezinta sub numele de Mabuchi Kou. Acesta ii spune ca i-a impartasit sentimentele in scoala generala,dar acum lucrurile nu mai pot fi la fel.Va putea Futaba sa isi continue povestea de dragoste pe care nici nu a inceput-o cu 3 ani in urma?

Genre: Comedy-drama,Romance,Shoujo,Slice of life
Source material: Manga
Animation Studio: Production I.G. (Psycho-Pass,Ghost in the Shell,Eden of The East)

---------------

I have no idea why Production I.G. is making a shoujo but I love it so far.The art is what you'd expect and the pacing is really nice, totally worth a shot.

Sunt surprinsa ca nimeni nu a facut thread despre Ao Haru Ride inca, am vazut doar 3 episoade pana acum si mi-a lasat o impresie foarte buna.

EDIT: Am uitat ca voiam sa postez opening-ul, ca sa va fie mai usor sa va formati o parere

[Imagine: tumblr_n68tec3tqU1t5muapo3_500.gif]

L-am terminat saptamana trecuta.Printre cele mai frumoase anime romance XD De asemenea rivalitatea dintre Futaba si Yuri il face mai interesant,desi ma bucur ca s-au clarificat lucrurile intre Yuri si Kou in OVA....Merita un al doilea sezon .
[Imagine: output_bfz5sj_by_thehattercrazy-d835lra.gif] [Imagine: tumblr_ndg2ndyHps1rdfsmyo2_500.gif]

Utilizatori care citesc acest subiect:
1 Vizitator(i)